معرفی سایت و بلاگ و خدمات برتر

ساخت وبلاگ
باز هم یک آیفون معرفی شد و باز هم سر صدای زیادی در دنیای فناوری به وجود آمد. چه آیفون را دوست داشته باشید چه از آن متنفر باشید اولین آیفون معرفی شده در سال 2007 دید ما و شما و همه دوستداران موبایلی را به دنیای موبایل عوض کرد و کمپانی‌ها را مجبور ساخت تا راه اپل را در پیش گرفته و گوشـی‌هایی شبیه به آیفون را تولید کنند. اکنون جدیدترین گوشـی این شرکت با نام آیفون 5s (iPhone 5s) معرفی شد، امروز می‌خواهیم با هم ببینیم که این گوشـی چگونه است و آیا می‌تواند به مدت یکسال پیروز میدان‌های نبرد باشد یا خیر؟


طراحی و کیفیت ساخت
سال گذشته اپل آیفون 5 را معرفی کرد، بر طبق روالی که در اپل وجود دارد مدل جدید این گوشـی یعنی آیفون 5s تمام طراحی خود را از نسل قبلی به ارث می‌برد که این امر نیز اتفاق افتاد و در کل هیچ تفاوتی از نظر ظاهری بین هر دو گوشی دیده نمی‌شود. با اینکه ظاهر گوشـی تفاوت مشخصی با گوشـی نسل قبل ندارد، اما تفاوت‌هایی جزئی دیده می‌شود. این گوشـی در سه رنگ ارائه شده است. رنگ‌های این گوشـی عبارتند از سفید، خاکستری و طلایی. با وزنی برابر 112 گرم این گوشـی از بسیاری اسمارت فون‌های بازار سبک‌تر است.

در جلوی گوشـی یک صفحه نمایش 4 اینچی قرار دارد که در بالای آن خروجی صدای مخاطب، دوربین دوم و سنسور مجاورت و نور محیط قرار دارند. در پایین این صفحه نمایش بزرگترین تغییر در آیفون دیده می‌شود، در اینجا دکمه Home قرار دارد که اکنون به عنوان سنسور اثر انگشت هم استفاده می‌شود که به بررسی کامل آن می‌پردازیم.

منبع: http://mobilshop.ir/List.html?uid=

فروشگاه موبایل,فروشگاه آنلاین موبایل,فروشگاه موبایل ارزان
در کناره سمت راست گوشی هیچ گزینه‌ای دیده نمی‌شود و تنها درگاه سیم کارت قرار دارد که برای خارج کردن آن نیاز به سوزن مخصوص دارید. در کنار سمت چپ گوشـی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و دکمه سایلنت کردن گوشی قرار دارد که از آن به عنوان دکمه مخصوص فعال و غیر فعال کردن چرخش صفحه نمایش هم می توان استقاده کرد.

در پشت گوشی که دقیقا شبیه به نسل قبلی است، شیشه در کنار آلومینیوم جای گرفته است، در بالا و پایین گوشـی شیشه قرار گرفته و در وسط این دوشیشه آلومینیوم کار شده است. در شیشه بالایی دوربین گوشـی به همراه فلاش LED قرار دارند.

در بالای گوشی تنها دکمه پاور و در پایین نیز اسپیکر، درگاه اتصالی و خروجی جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار دارند.

به هر حال این گوشـی از 4 اینچی‌های بازار بسیار خوش دست تر است و کار کردن با یک دست با این گوشـی بسیار راحت است. در مورد کیفیت ساخت این اطمینان را به شما می‌دهیم که آن مشکلاتی که در آیفون 5 وجود داشت در این گوشی نخواهید دید و اپل اینبار از آلومینیوم با کیفیت خوب استفاده کرده است.

فروشگاه موبایل,فروشگاه آنلاین موبایل,فروشگاه موبایل ارزان

اثر انگشت بهترین پسوردی است که می‌توان برای یک گوشی استفاده کرد زیرا اثر انگشت تنها برای خود شما است، در ضمن اینکه هیچ موقع آن را فراموش نخواهید کرد. شاید بتوان با کارهای مختلف اثر انگشت افراد را جعل کرد، اما حقیقتا در زندگی روزمره افراد عادی اینگونه اتفاقات نخواهد افتاد که شخصی بخواهد تا این حد خودش به زحمت بیاندازد که اثر انگشت افراد عادی را جعل کرده و قفل گوشـی آن‌ها را باز کند؟

علاوه بر امنیت بیشتر اینگونه پسورد برای افراد عادی، باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت بسیار راحت تر است زیرا نیازی نیست که 4 عدد را بر روی صفحه تایپ کنید، زمانی که انگشت خود را بر روی این سنسور بگذارید با تشخیص اثر انگشت شما به راحتی و با سرعت قفل گوشی باز خواهد شد.

اگرهم تصور می‌کنید که استفاده از اثر انگشت آنچنان هم مطمئن نیست اپل راه حلی برای این موضوع دارد، شما می‌توانید امنیت گوشـی خود را دو برابر کنید، می‌توانید تنظیمات گوشـی را طوری قرار دهید که بعد از باز شدن قفل گوشـی با اثر انگشت از شما پسورد هم پرسیده شود.

با این وجود نور صفحه نمایش آیفون 5s از این دو گوشـی بیشتر است و رنگ‌ها در آن بهتر نمایش داده می‌شوند. به خصوص اشباعیت رنگ‌ها بسیار به واقعیت نزدیک تر است.

صفحه نمایش آیفون یکی از بهترین ها است، شما با چشم غیر مسلح نمی توانید پیکسل‌ها را در اینجا تشخیص بدهید. در زیر نور خورشید هم خوانایی صفحه نمایش بسیار خوب است و هیچ مشکلی با آن نخواهید داشت.

سیسـتم عامـل
این گوشـی به آخرین سیسـتم عامـل اپل مجهز است، اپل در سیستم عامل iOS7 بیشترین تغییرات را داده است. در این سیستم عامل جدید خبری از طراحی 3 بعدی آیکون ها نیست و تقریبا همه چیز مسطح شده است. از جمله تغییرات مهم دیگر می توان به بهبودهایی که در قسمت‌های مختلف انجام شده اشاره کرد. اولین و مهمترین تغییرات در این قسمت ایجاد مرکز کنترل‌ها است، با کشیدن انگشت از سمت پایین صفحه نمایش به سمت بالا مرکز کنترل‌ها نمایش داده می‌شوند. در اینجا شما می‌توانید به تنظیماتی مانند خاموش و روشن کردن وای فای، بلوتوث، Rotation، تنظیمات روشنایی صفحه نمایش، پخش کننده موزیک، استفاده از فلاش به عنوان چراغ قوه، ساعت و آلارم، ماشین حساب و دوربین درسترسی دارید. این امر باعث می‌شود که نیاز شما به رفتن به منوی تنظیمات کمتر شود.
فروشگاه موبایل,فروشگاه آنلاین موبایل,فروشگاه موبایل ارزان معرفی سایت و بلاگ و خدمات برتر...
ما را در سایت معرفی سایت و بلاگ و خدمات برتر دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه موبایل,فروشگاه آنلاین موبایل,فروشگاه موبایل ارزان, نویسنده : حسین nikiweb1 بازدید : 373 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392 ساعت: 23:26

بررسی فیلم Cinema Paradiso سری یک
وقتي به تماشاي اين فيلم مي‌نشينيم، نمي‌دانيم كه جزو كداميك از تماشاگران سينما پاراديزو هستيم. مردي كه آب دهان پرت مي‌كند؟
منبع: click here
اين قسمت كوچك چيزي نيست مگر «سينما پاراديزو». سالواتوره واجد غريزه است اما عشق را هم مي‌شناسد و اين معمولي‌ترين خصوصيت انسان متعالي است. تورناتوره عشق و غريزه را در هم مي‌آميزد و راه انفكاك آنها را باز مي‌گذارد.تورناتوره نگاه دوربين، غريزه، عشق و معرفت را به خوبي مي‌شناسد و رد پاي آن تا فيلم «مالنا» هم كشيده شده است.
تورناتوره بلاي سانسور و در حقيقت بلاي نفوذ ذهنيت غير هنري را در هنر نمايش مي‌دهد و اين از كسي كه خودش ايتاليايي است و كاتوليك را خوب مي‌شناسد بعيد نيست. مرد ديوانه از شخصيتهاي مهم فيلم است با اينكه تنها در چند سكانس آن هم به شكل گذري به او اشاره مي‌شود چون او نماينده‌اي از هم‌جنس‌هاي خود يعني همسايگان و شهروندان مجاور است.

كور شدن آلفردو هم نمادين است و نشانگر بلوغ انديشه و معرفت اوست چون بعد از رسيدن به مقصود نيازي به نگاهي مادي وجود ندارد. او بعد از سوختن و دگرديس شدن سينما پاراديزو كور مي‌شود؛ درست همزمان با سكان به دست گرفتن توتو (سالواتوره) و عدم سانسور فيلمهايي كه بعد از اين نمايش داده مي شوند. او به شكلي استعاري پاي بي‌فرهنگي را از سراي شكننده هنر بيرون مي‌كشد. آلفردو در جايي مي‌گويد:«آتش زود خاكستر مي‌شود، هميشه آتش بزرگتري آتش فعلي را مي‌بلعد.» و اين در حالي است كه عجيب‌ترين سكانس فيلم يعني طرد معنوي النا و عشق او به سالواتوره از ديدگان مخاطب مي‌گذرد. عجيبي اين بخش در دگرگوني شخصيتي آلفردو است، كسي كه به عشق احترام مي‌گذارد و به اين شكل غم‌انگيز عشق را نجات مي‌دهد. داستاني را هم كه او درباره سرباز و ملكه تعريف مي‌كند گواه بر اين ادعاست.

تورناتوره نشان مي‌دهد كه انسانها هميشه به دنبال قهرمان هستند و حكمت را در آنها جستجو مي‌كنند و انسان بودن خود را به فراموشي مي‌سپارند؛ توجه كنيد به جملات زيبايي كه آلفردو به زبان مي‌آورد و بعد معلوم مي‌شود كه اين جمله ديالوگ هنرپيشه معروف يك فيلم بوده است. هرچند در انتها او به حمكت مي‌رسد و خود را باز مي‌شناسد و از روي دل خودش حرف مي‌زند طوري كه سالواتوره هنوز گمان مي‌كند آلفردو درگير سینـماست.

سينما پاراديزو محكم، روان و خوش‌ساخت است و ديگر در تاريخ سينما و شايد در سينماي تورناتوره تكرار نخواهد شد. سینـما پاراديزو دير مغان است و آلفردو پير اين دير است. او در انتها به عرفان مي‌رسد و سالواتوره در عشق مجازي مي‌ماند. تورناتوره در اين فيلم دين خود را به سینـما و ارادت خود را به سینـماي معصوم ميكل‌آنجلو آنتونيوني ادا كرده است. النا آدرس خود را پشت يادداشت مربوط به فيلمي از آنتونيوني مي‌نويسد كه آن فيلم هم درباره عشق و انسان است. معرفی سایت و بلاگ و خدمات برتر...
ما را در سایت معرفی سایت و بلاگ و خدمات برتر دنبال می کنید

برچسب : دانلود فیلم,تحلیل فیلم,نقد فیلم, نویسنده : حسین nikiweb1 بازدید : 377 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392 ساعت: 21:17